
Martine Brekke forlenger med Aker Topphåndball: – Klar for comeback!
Aker Topphåndball er stolte av å kunngjøre at Martine Brekke har signert ny kontrakt med klubben! Etter en periode preget av skader er høyrekanten nå tilbake der hun hører hjemme – på håndballbanen, klar for å bidra for Aker igjen.
Martine har vært gjennom en tøff periode med skadeavbrekk, men har samtidig vist en imponerende vilje og dedikasjon i arbeidet med å komme tilbake. Nå er hun endelig klar for å trekke på seg Aker-drakta igjen – til stor glede for både lagvenninner, trenere og supportere.
– Det har vært en utfordrende tid, men også en periode hvor jeg virkelig har jobbet målrettet for å komme sterkere tilbake. Nå gleder jeg meg enormt til å spille kamper igjen og bidra til laget, sier Martine.
Som spiller bringer Martine energi, tempo og kvalitet til høyrekanten. Kantspillere har en viktig rolle i å skape bredde i angrepsspillet og ofte avslutte fra spisse vinkler – og nettopp her har Martine blitt et spennende offensivt våpen for Aker.
Med et giftig skudd, gode avslutninger og sterk tilstedeværelse i kantspillet, har hun allerede vist hvilket potensial som bor i henne. Nå ser klubben frem til å få henne tilbake for fullt – klar til å ta nye steg i utviklingen.
– Martine er en spiller vi har stor tro på. Hun har jobbet knallhardt gjennom skadeperioden, og vi er veldig glade for å ha henne med videre. Hun tilfører laget kvalitet, entusiasme og en x-faktor ute på kanten, sier Frikk Juell Dagligleder i Aker.
Re-signeringen av Martine er nok et viktig bidrag i byggeprosessen videre for Aker Topphåndball – med unge, sultne spillere som ønsker å utvikle seg og ta nye steg sammen.
Vi gleder oss til å se Martine tilbake i aksjon i Ullern Flerbrukshall!



